Notele celor cu restanta inaintea examenlui de licenta:

Anul II ecologie 2008-09

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Restante sesiune iunie 2010

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bonificatie

NIC

Nota

finala

Observatii

 

 

 

 

 

Banica Mihaela

 

4,79

6

Deoarece in 2008-09 a avut peste 3 absente, a refacut toate lucrarile in 2009-10

Cojocaru Oana

 

4,27

5

 

 

 

 

 

 

 

Grigoreanu Ramona

0,5

4,55

5

 

 

 

 

 

 

 

Marin Mihaela

 

4,16

5

 

 

 

 

 

 

 

Mihăilă Alexandra

 

4,44

5

 

 

 

 

 

 

 

Popescu Oana

 

4,33

5

 

 

 

 

 

 

 

Răţoiu Silvia         

 

4,65

5

 

 

 

 

 

 

 

Taraşi Elena

0,5

4,33

5

 

 

 

 

 

 

 

Ulmeanu Alexandra

 

4,33

5

 

 

 

 

 

 

 

Ursuleanu Cătălina

 

4,76

5

 

 

 

 

 

 

 

Vintilă Mariana

 

4,38

5

 

 

 

 

 

 

 

Nota: Studenti cu pana la 7 restante inaintea examenului de licenta.

NIC = Nota de Invatare Continua obtinuta din 1-3 probe sustinute la fiecare lucrare practica in timpul semestrului, cu posibilitati de frauda reduse aproape de zero.

Nota finala (in catalog). Nota 5 reprezinta categoria PROMOVAT dar  NEPREGATIT pentru piata muncii concurentiala. Aceasta categorie a aparut dintr-un lant de cauze care distruge destine, familii, generatii, inreaga societate chiar:

-        extinderea absurda a invatamantului superior peste necesitatile pietii, aducand in universitati orice persoana indiferent de capacitati, disponibilitate pentru invatatura, pregatire de baza

-        legea finantarii globale care obliga universitatile sa promoveze orice stundent

-        reducerea numarului de semestre de practicare a gandiri stiintifice moderne bazate pe cuantificare si o logica nuantata, spirit critic si discernamant bazat pe decizii statistice (prin ecostatistica, ecologie numerica, modelare) de la 4 semestre la un singur semestru [Cu 4, 3 si chiar 2 semestre am format absolventi de succes pe piata concurentiala educationala si a muncii din SUA si Europaa de vest. Detalii…]

-        refuzul sistematic de a se accepta cursuri de recuperare pe care le-am propus pentru cei insuficient pregatiti de liceu

-        existenta unui procent de 10-12% cazuri de studenti cu ADHD sau ADD (diagnosticati prin mijlocele stiintifice din lumea neurofeedback-ului, pe care l-am adus din SUA inca din 2003)

-        generalizarea lipsei de motivatie in randul studentilor, acestia observand in societate – inclusiv in unele colective universitare – ca nu conteaza competenta, ci sistemul PCR (Pile, Cunostiinte si Relatii)

-        raspandirea in randul studentilor a comportamentului fraudulos prin mijloace din ce in ce mai perfectionate, comportament:

o       (a) inspirat de unii profesori care au promovat prin plagiat si PCR, mai de graba decat prin competenta,

o       (b) incurajat de unele cadre didactice care “scapa” astfel de a mai presta examene de restante [care, pana la urma, par inutile, caci tot vor trebui promovati toti – din cauza finantarii globale]

o       (c) tolerat de studentii cinstiti pentru ca nu exista INCA o miza importanta: la angajare notele obtinute conteaza infinit mai putin decat PCR

Concluzia, formulata EXCELENT de tineri, este: Tara te vrea prost!.